دانستنی های طلا و جواهرات

برند طلا و جواهرات شنل – برندهای جذاب برای بانوان

CHANEL

برند شنل یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین برندها در دنیای مد و استایل به شمار می‌آید که آوازه آن در تمام جهان پیچیده است. ابن برند لوکس به تولید انواع لباس‌‌های زیبا به همراه اکسسوری و جواهرات می‌پردازد. لوگوی نمادین این برند از دو حرف C متصل به هم تشکیل شده است. این لوگو برگرفته از نام تجاری شنل بوده که نام کوکو شنل، موسس این برند را به یاد می‌آورد. به نحوی که در برخی از اکسسوری‌ها و جواهرات شنل نیز حضور لوگوی این برند را به عنوان یک طرح پرطرفدار مشاهده می‌کنیم. تاثیر کوکو شنل بر دنیای جواهرات به گونه‌ای بود که مد زنان را برای همیشه تغییر دارد. در این مقاله به معرفی برند جواهر شنل و محصولات این برند می‌پردازیم؛ با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

معرفی برند شنل

برند شنل یکی از برندهای مد لوکس فرانسوی است که در سال ۱۹۹۰ و در شهر پاریس توسط گابریل کوکو شنل بنیان گذاری شد. کوکو شنل یک طراح لباس و بازرگان فرانسوی معروف بود و این برند نیز به نام موسس آن نام گرفت. نوآوری‌های برند شنل در طراحی انواع سبک‌های شیک و راحتی آن‌ها یک استاندارد جدید برای سبک زنانه ایجاد کرد. کوکو شنل همواره در تلاش بود که با یک سبک شیک و راحت، زنان را از محدودیت‌های دست و پاگیر مد در آن زمان راحت کند و در عین شیک پوشی، راحتی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

می‌توان گفت این برند در ابتدا کار خود را در زمینه طراحی و تولید لباس راحتی زنانه شروع کرد و سپس به طراحی و دوخت لباس‌های بلند و آزاد برای زنان روی آورد. پس از آن به سراغ طراحی جواهرات رفته و به این ترتیب به استایل‌های طراحی شده توسط این برند شکوه و جلوه بیشتری بخشید. این برند در زمینه تولید جواهرات پیشگام بوده و جواهرات شنل تحول بزرگی در مد بانوان ایجاد کردند. طراحی جواهرات این برند توسط برخی سلبریتی‌های پرآوازه و بزرگ مانند مرلین مونرو، کاترین نوو، کایرا نایتلی و … مورد توجه قرار گرفته و امروزه نیز هنرمندان در فرش قرمز مراسم‌های معتبر مختلف از جواهرات کوکو شنل برای زینت بخشیدن به استایل خود استفاده می‌کنند. تبحر کوکو شنل در استفاده از نمادهای زنانه و ظریف مانند گل، مروارید و… موجب شده که محصولات این برند نمادی از لطافت زنانه در کنار جسارت و قدرت باشند. یک جفت گوشواره مروارید به رنگ سیاه و سفید، از اولین جواهراتی بود که برند شنل به طراحی آن پرداخت.

یکی از ویژگی‌های اصلی طلا و جواهرات شنل، طراحی ظریف و ساده آن‌ها در عین شیک و لوکس بودن است. به نحوی که بیشتر بانوان که به جواهرات لاکچری علاقه دارند، همواره به دنبال جواهرات این برند بوده‌اند و از زیبایی و شکوه این جواهرات لذت برده‌اند. جواهرات شنل تنوع بالایی دارند و شامل انواع محصولات مانند دستبند شانل طلا، گوشواره شنل طلا، سرویس شنل طلا و طلا بچگانه شنل… هستند.

زندگی نامه Gabrielle Bonheur

گابریل بونورموسس برند شنل که به کوکو شنل شهرت داشت، در نوزدهم آگوست 1883 در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. این دختر بعدها و در دهه 1900 میلادی تبدیل به یکی از پیشگامان در عرصه طراحی مد شد و برند پایه گذاری شده توسط او، اکنون یکی از پرآوازه‌ترین برندها در مد و فشن محسوب می‌شود. کوکو شنل توسط خواهران صومعه بزرگ شد و هفت سال از دوران نوجووانی خود را در یتیم خانه گذراند. این سال‌ها به ظاهر سخت و دشوار گذشت، اما با اراده آهنین کوکو شنل تبدیل به سال‌های رشد او شد و کسب مهارت‌هایی مانند یادگیری خیاطی به او کمک کرد تا بعدها به یکی از مشهورترین طراحان زمان خود تبدیل شود. زندگی کردن در محیط صومعه، موجب شد گابریل بونور در دایره زنانی قرار بگیرد، که لباس‌های آن‌ها در دو رنگ سیاه و سفید خلاصه می‌شد. از طرفی معماری دقیق و ظریف صومعه، الهام بخش کوکو شنل شده و بعدها برند شنل با تاثیر از چنین المان‌هایی پایه‌ گذاری شد. به نحوی که این برند با رنگ‌های متضاد سفید و مشکی و خطوط ظریف در طراحی شناخته می‌شود.

 

chanel

معرفی انواع جواهرات شنل

پس از اینکه با تاریخچه برند شنل آشنا شدید، بهتر است با انواع جواهرات لوکس و زیبای این برند نیز آشنا شوید. این برند یکی از خاص‌ترین برندها در زمینه تولید اکسسوری و جواهرات به شمار می‌رود و در ابتدا جواهرات زیبای این برند به نوعی مکمل لباس‌های شیک آن بودند و حتی همراه با لباس‌ها به فروش می‌رسیدند. این جواهرات ممکن است به صورت ساده طراحی شوند و یا به سنگ‌های قیمتی، مزین شده باشند. امروزه انواع طرح‌های برند در زمینه جواهرات در سراسر دنیا پرفروش بوده و بسیار محبوب هستند. در ادامه به معرفی انواع جواهرات شنل می‌پردازیم.

حتما بخوانید
انواع گوشواره زنانه

انگشتر زنانه شنل

یکی از زیباترین قطعات جواهرات شنل، انگشتر شنل است. انگشترهای شنل با ظرافت و زیبایی طراحی شده‌اند. یکی از اولین انگشترهای شنل در کلکسیون این برند، انگشتر الماس طلای زرد ۱۸ عیار آن بود. همچنین انگشترهای شنل در طرح‌ها مختلف مانند طرح گل، طرح لوگوی شنل و… طراحی و تولید می‌شوند. این مدل‌ها برای خاص پسندان گزینه‌ای عالی محسوب می‌شوند و می‌توان این انگشترها را به همراه ست آن‌ها و یا به صورت تک خریداری کرد.

اصلی‌ترین ویژگی انگشترهای شنل‌ ظرافت و سادگی به همراه زیبایی چشمگیر آن‌هاست و موجب تمایز این برند از سایر برندها می‌شود. برخی از انگشترهای طلا مردانه بدون نگین هستند و از طلای ۱۸ عیار ساخته شده اند. همچنین برخی از آن‌ها در سایزهای مختلف و برخی دیگر فری سایز بوده و قابلیت ساز کردن را دارند. در واقع به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا بتوان سایز آن را به صورت دستی و متناسب با انگشت خود تغییر داد.

دستبند شنل

دستبند شانل طلا دستبندی با طراحی زیبا است و در طراحی آن ظرافت خاصی به کار گرفته شده است. همچنین دستبندهای این برند از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و کیفیت بالایی دارند. استفاده از این دستبندها راحت بوده و می‌توان آن‌ها را در تمامی مراسم‌ها و موقیعیت‌های رسمی و غیر رسمی استفاده کرد. به علاوه با توجه به نوع استایل خود، می‌توانید دستبند متناسب با لباس‌های خود را انتخاب کنید. دستبند شنل در طرح‌های مختلف مانند طرح زنجیری معروف این برند، طرح گل و… در بازار وجود دارد. دستبند طلا مردانه  زنجیری شنل از حلقه‌های زنجیر متصل به هم ساخته شده و برخی از آن‌ها دارای پلاک طلا آویز و پلاک طلا متصل به زنجیر هم هستند.

سرویس طلا شنل

بسیاری از جواهرات شنل به صورت مجموعه طراحی شده‌اند و شامل گردنبند، دستبند، حلقه و گوشواره می‌شوند. در واقع می‌توان ست این مجموعه‌ها را به صورت یکجا خریداری کرده و برای هماهنگ کردن آن‌ها با سایر جواهرات، دچار مشکل نشد. همچنین انواع سرویس طلا شنل به صورت ساده و یا با ترکیب سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی تولید می‌شوند. از مجموعه‌های سرویس طلا شنل می‌توان به طرح های لوگو این برند، طرح زنجیری، طرح گل، طرح روبان، طرح ستاره و… اشاره کرد.

 

گردنبند

گردنبند شنل

زنجیر طلا مردانه شانل یکی از جواهرات مجبوب این برند محسوب می‌شود و از حلقه‌هایی متصل به هم تشکیل شده است. این زنجیر ممکن است دارای آویزی شبیه به لوگوی برند شنل باشد و یا به صورت ساده مورد استفاده قرار بگیرید. همچنین گردنبند شنل در طرح‌های پاپیون و یا طرح گل نیز بسیار پرطرفدار است. برخی از گردنبندهای این برند به شکل رولباسی و بلند طراحی شده‌اند. ترکیب زنجیر طلا شانل با آویز طلای آن به استایل شما درخشش خاصی می‌بخشد. گردنبند طلای رولباسی طرح شنل گردنبدی است که از چندین پلاک تشکیل شده و در طرح گل و سایر طرح های برند شنل تولید شده و به فروش می‌رسد. می‌توان گردنبند رولباسی این برند را به همراه لباس‌های طراحی شده توسط برند شنل پوشید و به نوعی آن‌ها را به زیباترین شکل ممکن تکمیل کرد.

گوشواره شنل

همان‌طور که در ابتدای مقاله گفته شد، یکی از اولین جواهرات طراحی شده توسط شنل، گوشواره این برند بود. این گوشواره به شکل یکی سیاه و دیگری سفید طراحی و با استقبال چشمگیری مواجه شد. انواع گوشواره شانل طلا به لباس‌های شما شکوه و جلوه زیادی می‌بخشد و استایل شما را تکمیل می‌کند. می‌توان این گوشواره‌ها را به همراه سایر جواهرات شنل مانند گردنبند، دستبند و … ست کرد و یا به صورت تکی مورد استفاده قرار داد. گوشواره میخی و بخیه‌ای طرح گل شنل یکی از زیباترین و ظریف‌ترین گوشواره‌های این برند به شمار می‌آیند و با ظرافت زنانه، به استایل شما روح می‌بخشند.

جمع بندی

برند شنل توسط کوکو شنل در فرانسه به وجود آمد و به مرور به یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندها در عرصه مد تبدیل شد. موسس این برند در کودکی روزهای سختی را پشت سر گذاشت، اما استعداد و اراده محکم او، باعث شد به یکی از مشهورترین طراحان مد تبدیل شود. این برند پس از تحکیم جایگاه خود در طراحی و تولید لباس به طراحی و تولید اکسسوری و جواهرات روی آورد. راز موفقیت جواهرات برند شنل، شکستن سنت‌های قدیمی و نوآوری بود. امروزه جواهرات طراحی شده توسط این برند در تمام جهان به فروش می‌رسند و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. انواع جواهرات شنل مانند دستبند شنل، گوشواره شنل، گردنبند شنل، سرویس طلا شنل و… را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی ۱۰ گلد گالری مشاهده کرده و با توجه به سلیقه، استایل و بودجه خود مدل مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. خرید از یک فروشگاه معتبر موجب خواه شد که از بابت کیفیت خیال شما آسوده باشد.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 17 =